مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-31سياسي

حضور کودک در خیابان مصداق عینی کودک آزاری است/ ساماندهی 94 کودک خیابانی در گیلان


معاون بهزیستی گیلان، حضور کودک در خیابان را یکی از مصادیق عینی کودک آزاری دانست و تصریح کرد: طرح ساماندهی کودکان خیابانی با همکاری شهرداری رشت و کمیته امداد و دادستانی و پلیس امنیت و بهزیستی به زودی در خیابان ها اجرایی می شود.

- ایسنا/گیلان معاون بهزیستی گیلان، حضور کودک در خیابان را یکی از مصادیق عینی کودک آزاری دانست و تصریح کرد: طرح ساماندهی کودکان خیابانی با همکاری شهرداری رشت و کمیته امداد و دادستانی و پلیس امنیت و بهزیستی به زودی در خیابان ها اجرایی می شود.

رضا جعفری در گفت وگو با ایسنا، دوران کودکی و نوجوانی را یکی از مراحل مهم در تحول شخصیت و هویت فرهنگی و اجتماعی افراد یک جامعه دانست و اظهار کرد: هرگونه اختلال در فرایند رشد روانی و اجتماعی می تواند آسیب ها و پیامدهای جبران ناپذیری را برای فرد، خانواده و جامعه ایجاد کند.

وی از شاخص های بین المللی مهم در کشورهای توسعه یافته را توجه به جایگاه و موقعیت کودکان در این کشورها دانست و افزود: کودکان پایه های توسعه پایدار هستند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه امروزه مفهوم توسعه پایدار دچار دگردیسی شده است، اتصریح کرد: توسعه پایدار فقط حفظ محیط زیست نیست، بلکه تربیت و پرورش نسل سالم و خلاق است، زیرا همه مبانی توسعه وری انسان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کودک در خیابان مصداق عینی کودک آزاری است/ ساماندهی 94 کودک خیابانی در گیلان

حضور کودک در خیابان مصداق عینی کودک آزاری است/ ساماندهی 94 کودک خیابانی در گیلان